Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 08:32:40 +0300

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03093 aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Püssi linn, 13179 
Püssi tee// Maidla tee// Püssi raudteejaam (null) ja soovib teid kaasata 
eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Teid kaastakse ehitusseadustiku (EhS) § 31 lg 3 
alusel projekteerimistingimuste andmise menetlusse ja esitatakse 
projekteerimistingimuste eelnõu § 31 lg 4 p 2 alusel arvamuse andmiseks, 
kuna ehitis või ehitamine võib Teie õigusi või huve puudutada. Tulenevalt § 
EhS § 31 lg 6 kui arvamuse andja ei ole kümne päeva jooksul ehitusloa eelnõu 
saamisest arvates arvamust avaldanud ega ole taotlenud tähtaja pikendamist 
eeldatakse, et arvamuse andja ei soovi ehitusloa eelnõu kohta arvamust 
avaldada, kui seaduses ei ole sätestatud teisiti.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26949737> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 26.04.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister